13 maj 2010

Idag är det torsdag, jag och Anna har fortfarande inte varit på IKEA än.. Haha! I tisdags skulle vi ju åka från början, sen kände jag mig jättedålig på morgonen så då sa vi att vi skulle åka på onsdag istället, men Annas hund skulle blivit ensam för länge då så att vi sa torsdag,  men nu är stackarn sjuk och det blir inget idag heller. Men det är lugnt, vi har ju tid på oss. ;)
Så veckan har varit väldigt lugn och gått förvånansvärt fort! Blir nice när helgen kommer. :) Elise kanske kommer upp hit och hälsar på lördag-söndag.
På lördag ska min värdfamilj ha fest för Mark som fyllde 50 förra helgen.. så det kommer lite folk hit. :)
Så här är några bilder från veckan;


Hehe ;) Foxxy like Flyers!! :D
En liten del av vår gata :)

Var nyss på Subway för att äta lite ;D

Tycker den här vägen är så mysig att åka på när det är fint väder!
Snart är det dags att hämta killarna från skolan, sedan åka och möta upp B vid hårfrisören, det är verkligen dags att klippa Noah's hår nu.. Jag var på väg att åka med honom för att klippa sig i fredags, men han började gråta då  och allt blev knas.. Så idag hoppas jag det går bättre. :p
Innan jag åkte till Subway så var jag med bilen för att fixa lyset på den i fram, skönt att slippa oroa sig över att polisen ska stoppa mig nu pga det! Sedan åkte jag på en liten roadtrip i Newark.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0