6 mars

Har nästan glömt bort vad jag har gjort de senaste dagarna! Men jag gör ett försök. :)
I torsdags var jag och syrran på stan, jag köpte en till resväska till mig själv tills jag åker. På kvällen blev det hockey, Brynäs-Rögle. Självklar seger såklart med 5-2! 
Carro och Jonte hängde på och i pauserna hängde vi i baren och pratade på. :) Jonte var på G som vanligt och bland annat fick vi höra han skrika: "JAA, MEN GÅ OCH SÄTT DIG DÅ DIN JÄVLA TJOCKIS!!" -Till en Röglespelare när han blev utvisad, haha! (Alla vände sig om och tittade elakt på honom) xD
 När matchen var slut åkte vi med pappa ner på stan, träffade Erika från jobbet och Viktor från Alanya, haha!

Vi kom ner på stan vid 21.30, kom precis i tid till Quizen på Heartbreak som jag förövrigt aldrig vart på innan, de var bara Jonte som hade erfarenhet av det. Det var riktigt roligt och Jonte kysste en helt okänd kille i en av tävlingarna där de skulle göra en filmkyss. Hahaha, synd att jag inte filmade ;)
Vi hade riktigt roligt där och runt 00 någongång så gick vi ner och lämnade in jackorna och mot dansgolvet. Hörde en del roliga kommentarer som: "Jaha, är det här snygg-elin?" och "Är det här Analya, Viktor?" Haha, Viktor kände kanske hälften av alla som var där, roligt. Men det är ju inte så konstigt eftersom det var sportlov och 91orna hade studentfest.. Känns som det var nyss jag tog studenten ju?? 2 år sedan snart, tiden går fort.

Köpte kebab på vägen medans de andra försökte få tag i en taxi.. Så det va bara jag som fick mat ;D Haha! Riktigt gott var de! Vi tog en liten omväg genom hela Valbo och skjutsade hem Carro först, sen Viktor. Direkt hopp i säng när jag kom hem!
Var enormt trött dagen efter och jag gick upp ur sängen typ 13.30? x) Började jobba kl 16, allt gick bra och tiden gick fort. :)
Jobb idag med, min sista dag i cafét och det var för en gångsskull riktigt lugnt, på en lördag! Helt otroligt. Imorgon jobbar jag 9-19, segt men det är ju söndag OCH min sista arbetsdag på ICA Maxi! :)

Jag har blivit jätteförkyld nu också, inte alls roligt! Hostar, snorar, ont i halsen osv.. :/ Var supernära på att gå hem från jobbet idag, men jag var tvungen att stå ut kände jag. Jag jobbade min sista dag med Lina också! Haha, vi har fjantat oss hela dagen, ringt till varann hela tiden, stått vid olika radio och sjungit med! Rolig arbetsdag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0