3 mars 2010.

Ännu en ledig dag.
Ledig imorgon också.

Ganska skönt att inte ha något att göra ibland :)
Inatt var jag uppe till 01 någongång och pratade lite med min värdmamma på facebook, jag hade skickat en av bilderna i inlägget nedanför till henne och hon tyckte den var jättesöt. :) Så söt att hon var tvungen att lägga upp den på hennes egen facebooksida! Sweet.

Idag åkte jag och syster ner på stan och käkade, igen..haha! Blev även en runda på stan.
Som jag säkert sagt tidigare så får jag bara ha en resväska med mig när jag åker, men pappa kollade upp det idag och jag får ha med en till om jag betalar ca 400 kr. Kan vara värt det. Så nu ska jag ha med min stora röda, sen även köpa en mindre med alla sommarkläder att ha i, så man inte behöver packa om helt när jag ska till Florida dagen efter jag kommit till familjen. :)

Det har gått åt så himla mycket pengar med allt det här, men förhoppningsvis blir det värt det! :) Ser fram emot det riktigt mycket.
Nu har jag, syster och pappa ätit tacos, alltid lika gott! Mamma är på väg hem från Göteborg där hon vart inom jobbet, så hon kommer hem snart också.
Ett par bilder från när jag var i USA senast. :)
RODEO DRIVE

DOWN TOWN LA (synd att det var vägarbete ivägen) ;)

LIFEGUARD  Haha!

DISNEYLAND

Hihi, lots of fun! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0