unstoppable

Melodifestivalfinal imorgon, jag tro det eller ej men jag hoppas att Ola vinner. Hum. Darins låt är ju också jättebra och med tanke på alla hans fans i Tyskland osv skulle nog han komma bra till. Men det blir nog ingen av Ola eller Darin, det blir väl en av skitlåtarna som vanligt.
Jag ska vara hemma med syrran och äta tacos imorgonkväll iallafall!

Igår åkte hela familjen in till stan för att äta middag, blev på Olles. Brynäs spelade borta mot Linköping igår så de visade den matchen på storbildsskärmar där! :) Brynäs vann med 4-2!
 Det blev ribs för mig, så himla gott! Men inget slår USAs ribs ;)
När vi ätit färdigt så gick jag hem till Linnea där Lina också var såklart! Vi satt där och förfestade ett tag, sen hem till några andra innan vi drog ner till Heartbreak vid tolv. Sedan kom pappa och hämtade mig vid två.. Helt okej kväll!

Idag ska jag in till stan och fixa frillan vid 14, sen kommer Linda Fe hem till mig runt 17. Och ikväll ska jag ha min avskedsmiddag för mina dear friends på Helt Enkelt. Senast jag var där hade ju Linda avskedsmiddag och då åt jag kycklingen, men idag ska jag ha fräsaren ;)
Jag hoppas och tror att det här blir en riktigt rolig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0