The road goes on

Jag hade en sån otroligt rolig kväll igår så det finns inte!
Men jag ska ta dagen från början.

Haha, egentligen började den med att jag kanske inte mådde så jättebra med tanke på torsdagskvällen, så det blev väldigt lugnt på morgonen/dagen. Vid 14 åkte jag ner på Brynäs, klippte mig och gjorde slingor, känns som halva mitt hår är borta nu.. ;o Men det går braaa. :)
Efter att jag var klar där så åkte jag hem, inväntade Linda som åkte i 170 km/h hem till mig, tog 20 min att åka från Tierp? Haha! Hennes pojkvän och bandet skulle vidare upp till Hudik där de skulle ha en spelning så de hade bråttom. Här hemma tog vi det lugnt ett par timmar innan jag började göra mig iordning och åkte till Valbo för att hämta upp Viktor och sen vidare in till stan och Helt Enkelt!

Väntade in allihopa och vi började med att beställa in dricka, sen kom maten. Det blev Robbans fräsare för mig, så jääääkla gott!! När maten var uppäten så blev det ännu mer dricka.. Jag fick in en väldigt färgglad drink med ett tomtebloss(typ?) och rosa drinkparaply i, hon som kom med den sa att det var någon som bjöd på den. Började direkt misstänka pappa, och visst var det han! Tack pappa :D Den var jättegod!
Anna M kom dit också, fast lite senare eftersom hon hade jobbat och ska jobba imorgon så tog hon det lugnt, men jättekul att hon kom iallafall!
Vid 22 så vandrade vi vidare, blev lite problem när vi skulle gå där i från, men det löste sig som tur var. Hamnade utanför Heartbreak för att ta stämpel och för att va säkra på att 'lilla' Viktor skulle komma in där senare på kvällen. Sen gick vi till Interpool där Jonte hade fixat bord åt alla, så satt vi där tills det började bli dags att gå in på Heartbreak. Stina lämnade oss redan direkt efter Helt Enkelt, sen efter ett tag på Interpool så gick Susanna, Sandra och Sara också. Sandra var duktig och var nykter igår! ;) Linda's pojkvän kom och hämtade henne ungefär i samma veva också.

Gustaf kom också till Interpool, roligt då jag bara sett honom en gång sen vi kom hem efter Alanya :p Haha, på tal om Alanya så blev det lite av det stora samtalsämnet där igår. Pratades en heldel minnen (och minnesluckor? haha). Gud vad roligt det vaaar!
När vi gick in på Heartbreak så fick jag en present av Carro och Hanna, ett par skitschnygga brillor som Hanna också har och som vi flummade med för några helger sedan på en fest. :p
Ja, inne på Heartbreak såg allt ut som vanligt, jag hade så himla roligt!! Haha, Jonte bjöd mig och Viktor på en shot som innehöll massa örter? Den var väldigt stark iallafall och de brändes i magen efter jag tagit den. Sedan blev det en till drink, Gustaf och Viktor skulle också ha, så frågade jag Gustaf vad han skulle dricka, så säger han: "Jag ska ha en Sex on the beach, för de passar ju mig!" Hahaha!! xD Så det blev Sex on the beach för alla tre.
Efter den blev det dansgolvet typ hela kvällen efteråt. Typiskt mig och vara lite överkänslig, jag började gråta typ någon av de sista låtarna och det var för att jag kom att tänka på hur mycket jag kommer sakna alla.. Men ja, det är inte så mycket att göra åt, klart jag kommer sakna alla jag känner och bryr mig om. Jag kommer ju faktiskt tillbaka! ;) Roligt att höra att det börjades planera en New York/Philadelphia/Boston resa där också! Maha! :D

När det stängde så hämtade vi ut jackorna, Anna P, Erika, Jonte och Emil gick hem före det stängde, så det var jag, Carro, Hanna, Viktor, Gustaf + Carros ragg kvar, haha! Sa hejdå till Hanna och Carro och så kom pappa och hämtade mig. Vi skjutsade hem Viktor och Gustaf också.
Hade tyvärr ingen kamera med mig igår, men det var jättekul verkligen!

Brillorna jag fick av Carro och Hanna. + cd :D

Mitt långa hår är borta.. det är ju ioförsig ganska långt fortfarande, men ändå :p Får be om ursäkt för att jag ser så risig ut, men jag har nästan nyss vaknat :)
Idag får vi se vad som händer. Melodifestivalen ikväll iallafall, om det händer något roligare..
Tack alla som kom igår, det var jättetrevligt och jag kommer sakna er alla jättemycket!!

Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Hej Elin!



Vill önska dig Lycka till i USA, sköt om dig och hoppas att du och Linda kan träffas.

Kram



Monica (Lindas Mamma)

2010-03-14 @ 09:14:51
Postat av: elin

Hej Monica!



Tack så mycket, ja det hoppas jag med! Vi får se till att träffas :)

kram

2010-03-14 @ 10:25:24
URL: http://elaaajjn.blogg.se/
Postat av: Linda

SNYFT Snygging...Hoppas du får det riktigt jävla tråkigt... :( Näääää men kom ihåg va du lova! Och glöm mig inte, jag kommer och hälsar på efter studenten! Puss!!!

2010-03-14 @ 18:27:12
URL: http://felindas.blogg.se/
Postat av: lillasyster

Linda (fe) då vill jag åxå åka :P

2010-03-14 @ 20:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0