The last one.

Nu har jag precis avslutat min sista arbetsdag på Maxi, det har varit en riktigt lång helg men allt har gått bra och idag gick dagen faktiskt riktigt fort. Den började däremot inte så bra, vaknade 7.30 med världens huvudvärk, så illa att jag tänkte ringa och sjukskriva mig. Men jag tänkte att det är ju faktiskt min sista dag och söndag, vilket betyder bra betalt ;) Så jag tog en alvedon och masade mig dit, höll seriöst på att somna i kassan första timmen! Haha, så himla trött var jag!
Har varit lite överallt idag, så jag tror att pga det så gick dagen fortare, var i kassan första 2 timmarna, sen mini en timme osv.. :)

Så nu ska jag vara ledig i ca en vecka innan jag åker nästa måndag! Har tagit fram mina resväskor, försökt tänka vad jag ska ha med mig, men det är jättesvårt! Det visar sig vad jag ska ha med mig :)
Min värdmamma ringde igår, hon åkte till Tyskland igår inom jobbet och kommer hem på fredag igen, sen pratade vi lite allmänt bara.

Nu ska jag bara slappa, kanske dra igång en film? Eller om de är nått bra på tv, sedan blir det en fin sovmorgon imorron♥ ;)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

JAG KOMMER SAKNA DIG MASSOR!!! <3 ='/

2010-03-08 @ 13:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0