St. John's University

So far so good.
Det flyter på bra här i New York, det är väldigt långa dagar. Vi har frukost mellan 7-8 sedan lektioner från 8-15 till ungefär 20.00 på kvällarna. Tänkte försöka lägga in lite bilder, så det blir lite text..
Det här var vår flygplansmat, det var fakiskt godare än vad det ser ut ;)

Frukost på skolan...

Del av skolan :)


Vår lärare Joyce :)

Present från min värdfamilj :D

Vår middag igår, potatis med smältost och fisk med grön gegga i, INTE OKEJ! euw.

Swedish people! :D

Break :)

Idag hade vi en polis som kom hit för att berätta om allt farligt som kan hända och vad man inte ska göra. Han sa såhär till mig: "Yo motherfucker, give me my fuckning money bitch!" Hahaha!
Jag har jättemycket att berätta, men har glömt allt nu... Det kommer senare :)
Hur som helst, imorgon ska vi in till New York city för en guidad tur i staden och åka upp i Rockafeller center för att se the vieeeew. Sedan får vi ett par timmar fritid där också :)
Just det, kom på en grej. Det är ju folk från hela världen här, Polen, Brasilien, Panama, Australien, Kina, Korea. Och en tjej från Kina presenterade sig som "Miley", förklaringen var att hon älskar Miley Cyrus och Hannah Montana, typ besatt. Haha! xD Så alla springer runt och kallar henne Miley!
Återkommer med mer bilder osv sen :D ♥


Kommentarer
Postat av: lillasyster

ååh vad roligt det ser ut att vara! haha vilken snäll polis? haha! okej ring mig ikväll sitter och äter smörgås nu framför datan och ska snart till skolan och ha media =) klockan är jusst nu 07.52 och jag måste skynda mig men du om du ser nå kändisar knäpp kort på dom då!

2010-03-18 @ 07:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0