Shutter Island

Såg ju Shutter Island på bio igår med Erika och Anna från jobbet!
Den var riktigt bra, inte alls som jag trodde att den skulle vara. Efter att ha sett trailern så trodde man att man skulle veta ungefär hur den skulle vara, men så fel jag hade! Själva filmen var jättebra, men slutet sög ju rejält, det kändes som att filmen inte var färdig ju? :p
Hur som helst, helt proppmätt av chips och läsken skulle jag sätta mig i bilen och åka hem, men bilen startar inte?! Blir frustrerad och lite skraj eftersom filmen inte var en komedi direkt ;) Haha!
Ringde pappa och berättade, precis då så startade den, så det var tur!
-Tack till Robin som fixade så jag fick vara student för kvällen också ;)

Blev sovmorgon till 11 idag, sedan smsade Jonte och frågade om vi kunde luncha på Max, och det säger man ju inte nej till! Åkte in till stan, träffade honom, sedan back to Valbo där vi tittade på lite presenter till den yngsta killen i familjen, han fyller 8 år veckan vi är i Florida så klart han ska ha något! Hoppas han tycker om det vi hittade. :)

Ikväll ska jag träffa Lina, får se vad vi hittar på.. Antingen blir det en lugn hemmakväll eller en utekväll, det visar sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0