one week

EN VECKA!!
Jag förstår det inte, även fast jag sitter här hemma med mina två resväskor som jag ska packa snart, så förstår jag inte. Vara borta så länge från allt och alla..

Hur som helst så är jag jättetrött! Blev inte mycket sömn inatt.. Hum.
Ja, nu på dagen så har jag varit med Lina, vi åkte till Max och handlade med oss mat hem till henne, riktigt gott! Så jättemycket mer än det har vi inte gjort.. typ suttit och pratat, sjungit och pratat geografi! Haha, Lina visste inte vad Europa var förnågot, så jag fick förklara, hon trodde även Afrika var ett land, söt hon! ;)
Tur hon har mig som kan förklara så bra^^

Kom hem från Lina för en stund sen och ska bara ta det lugnt resten av dagen, ska gå på hockey ikväll också, Brynäs-HV71. Blir min sista Elitseriematch på länge, så jag hoppas de vinner! :)
Resten av veckan blir det att planera och packa så mycket som det går. Om exakt en vecka sitter jag plus några andra på flyget till New York! Ska bli jätteroligt och jag ser fram emot att se staden och alla skyskrapor!

Sedan har jag världens gulligaste lillasyster också, checka hennes blogg, http://annnaapannaa.blogg.se/ och se själva. Hehe, lite roligt för vi bråkar ganska mycket, hon säger aldrig de sakerna till mig annars. Men nu när jag ska åka iväg så passar det ;)
Det är så himla härligt väder ute nu! Jättevarmt och snön smälter bort! :)

Det är inte jättelångt kvar tills jag befinner mig på varmare ställen heller, Florida snart ju! :D Dock är bilden från Huntington beach i Los Angeles när jag va där senast, men ändå ;) Vill ha sommar nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0