New York imorgon!

Imorse när jag vaknade så slog det mig: "Jäklar, jag åker till New York imorgon!!" Blandade känslor såklart, men mest positiva.
Ringde Jonte och frågade om han ville hänga på till Max, det är ju ett måste innan man åker! Det var riktigt gott som vanligt! Efter vi ätit så tog vi varsin bil och åkte ut till Engeltofta och tittade, men det var så mycket snö där så man kom inte ner långt, dessutom var det ju bara snö och is på havet. Så vi drog oss tillbaka till bilarna och åkte till Sätra, körde runt lite och det blev en kort promenad också :)

Sa hejdå till Blankie och körde sedan ut till Valbo och köpis för att träffa syrran på Media Markt. Sedan blev det lite mer saker från köpis också. Efter shoppandet skjutsade jag hem syrran så åkte jag in till stan igen, hem till Lina för att umgås lite :) Blev mat och två Gossipavsnitt. Så tråkigt att säga hejdå till alla :(

Kommer att sakna alla så otroligt mycket! ♥ Tur att det finns msn, Skype, Facebook osv. :)
Det som blir ännu roligare med hela USAgrejen är ju att jag får träffa Linda igen ;) Självklart kommer jag att blogga så ofta jag kan om hur jag har det i USA och lägga in många bilder :)
Carro kommer hit om ett tag också, så jag får säga hejdå till henne med.

Just det, igår var det ju Melodifestivalen.. Tyckte inte riktigt rätt låt vann, men det blir ju aldrig som man vill. :) Satt hemma med syrran medans mamma och pappa var ute och härja, haha! Kul att Alexander Rybak var med också!
Riktigt trevlig kväll! ;)

Vet inte om det här blir det sista inlägget innan jag åker, men om det blir det så får alla ha det så bra, så hörs vi! :)

I'm out, for now.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0