Kortis fran Florida

Tjaaaa.

Jag ar i Florida just nu pa semester med min vardfamilj. Jag trivs verkligen superbra med dem, det gar inte att vara med de ens 5 minuter utan att skratta. Sa himla roliga! :D
Igar nar vi kom sa var det jattefint vader, blev ett par timmar vid poolen. Idag har det varit ganska molnigt och det regnade en stund, sedan blev det fint igen :)

Imorse vid frukosten marktes det verkligen att jag ar i USA, de hade muffins och nagon typ av winerbrod till frukost.. FRUKOST! Roligt. Jag at iallafall en bagel och frukt, oooch sa var jag tvungen att smaka ett winerbrod..maha.
Hur som helst, idag har vi varit runt pa lite olika platser har pa oarna, de heter Sanibel Island och Captiva Island, vi bor pa Captiva. Supermysigt, sa har vi havet pa bada sidor av vagen har :)
Imorgon blir det nog slappisdag vid poolen igen. Vi ska ga pa spa och spela tennis ocksa. hoho

Jag ska skriva mer ordentligt om NY nar vi kommer hem till Delawere igen, klockan ar 22.30 har nu, sa det ar dags att sova snart. Sitter uppe i vardagsrummet pa hotellet med den aldtsa av killarna och kollar discovery channel. Innan det kollade vi pa Have you met the Morgans, kul film!

Later♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gamla är killarna?

2010-03-23 @ 09:15:55
Postat av: elin

de ar 7 och 14

2010-03-23 @ 21:33:15
URL: http://elaaajjn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud va kul att höra att du trivs där borta. Ha det super

2010-03-24 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0