internationellt körkort

Fick mitt internationella körkort hem idag som jag skickade efter förra veckan. Jag trodde man skulle få något liknande körkort som vi har här hemma men man får som en liten bok där det står att det är internationellt körkort på massa olika språk och så är det ett foto på mig längst bak. Drygt att man måste ha med sig det hela tiden när det inte ens går att få ner i plånboken..Inte alltid man orkar ha med sig väska?! :)
Jaja, inte mycket att göra åt, är glad att jag har fått det nu iallafall och bara kan koncentrera mig på packningen som är kvar.

Så ser det ut iallafall. :)

Idag blir det lugnt, mamma och ena hunden kom och väckte mig 10.30 imorse och tvingade mig upp för att städa! De ska komma några hit för att titta på huset i eftermiddag, då måste det såklart vara fint. :)
På tal om absolut ingenting så fick jag mig ett riktigt skönt skratt för någon dag sen när jag kikade i min resväska som senast var med i Alanya. Hittade nämligen den här lappen,

HAHAH! Från Simonturk!!! xD Bara Linda och Carro som fattar nu, men riktigt roligt vare! Han skrev ner sin mailadress och telefonummer till mig och tyckte jag kunde flytta in till honom där. Men icke ;) Haha! Usch.
Hm, jag badade nog med lappen samma kväll där så det är därför den ser ut som den gör.

Ska ner och plocka undan i hallen nu, sen till IKEA med mamma för att köpa lite saker. :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej!

Jag såg din video för ett tag sen och tyckte den var jättebra:) Nu kom jag in här via CC på Facebook.

Vad kul att du ska åka så snart, jag är avundsjuk!

2010-03-09 @ 17:44:35
URL: http://josefinsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0