Det börjar närma sig..

Nu har jag påbörjat min sista vecka på jobbet, min sista dag är på söndag sedan ska jag vara ledig en vecka innan jag åker. Hoppas jag kommer hinna med allt bara, har ju så många jag vill träffa innan och så ska man packa också.. Knappt funderat på vad jag ska packa!
Hoppas allt kommer att lösa sig :)

Nu är jag iallafall ledig 3 dagar från jobbet så jag ska försöka hinna med lite saker då också, måste bland annat växla lite pengar. Har ju lite småpengar från förra gången jag var i USA.. men de är bara små cent. Kan ju va värt att ta med ändå :)
Jag får bara ha med mig en väska på 23 kg, ska kolla upp vad det kostar att ta med en till, en mindre. Vet inte hur jag kommer klara mig på en väska bara :/

Har vart ner på stan och på Köpis för att försöka hitta sommarkläder och någon bikini tills vi åker till Florida, men de finns inget fint än.. Men det löser sig nog också :)

Imorgon ska jag sova ut och sedan vara med Lina, vi ska kanske se mera Gossip ;D
Om 2 veckor landar jag i New York!


Glömde ju helt bort att nämna något om OS finalen i hockey igår kväll. USA-Kanada, Kanada vann (tyvärr) med 3-2 efter sudden. Väldigt rolig match var det att se! :)
Sen var det något mer jag hade tänkt skriva också, men glömde vad det var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0