Bortglömda bilder..

Tror jag glömt lägga upp ett par bilder från träningskolan i New York, så här kommer de :)

Elise, jag och Kristin :D

Michaela, jag och en lite suddig Kristin :)

Jag och Yumi från Korea :) De var förresten hon som gjorde ballonghunden :p


Och såhär ser jag ut nu. :p Har precis duschat och ska snart sova, dagen har varit väldigt lugn förövrigt. Vaknade vid 10.00, åt frukost och tog det lugnt. Vid 13.30 åkte vi till Subway och köpte mat med oss hem, tittade på Wedding crashers, som var jätterolig!!
Till middag blev det friterad kyckling och sallad, efter det spelade vi ett spel som var skitroligt! De fick mig skratta så jag började gråta, det har hänt 2 gånger på en vecka nu.. Haha! :) Efter spelet så tittade vi på New Moon! mmmmmh jacob...!! hahaha x) Låter som jag inte gör annat än att kolla på film och äter här.. :P

God natt - god morgon Sverige ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Rikard

Mina balonger ju!

2010-04-02 @ 02:30:56
URL: http://pillerille.blogg.se/
Postat av: elin

Jaså.. :p men det var inte du som gjorde dem väl? ;)

2010-04-02 @ 03:34:55
URL: http://elaaajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0