30 mars 2010

Antar att mitt liv inte var så intressant innan jag åkte till USA, jag har fått många nya besökare här på bloggen, vilket såklart är jättekul :) Haha.
Den här veckan blir ganska slapp, den minsta killen har åkt till sin pappa nu inför sista veckan på deras spring break och kommer hem på söndag. Så det är jag och den äldsta hemma på dagarna.

Imorse vaknade jag av att en liten hund kom och hoppade vid sidan av sängen, hon är så söt! Jag är glad att familjen har hund, jag hade nog känt mig lite ensam annars. Så hur som helst har  vi bara varit här hemma idag, han har suttit vid sin dator och spelat, jag har tvättat alla mina kläder som jag använt de senaste två veckorna, jag har vart ute med hunden och vi städade hans rum, som var ganska rejält stökigt :p

Igår var jag och storhandlade med mamman, efter det köpte vi buffalo wings som hon var tvungen att köpa eftersom jag aldrig smakat det tidigare! Det var supergott! Inte nyttigt, men gott! =)
När hon frågade vad jag brukade äta till frukost så sa jag typ, "en macka och apelsinjuice", så frågade hon vad jag brukade ha på mackan och jag sa skinka, vilket de tydligen aldrig äter här. Haha!
Vi köpte även grejer till tacos som vi åt idag, amerikaner har iprincip inga grönsaker alls när de äter tacos. Gurka, rödlök och paprika var helt nytt för dem :) Men de gillade det!

Efter maten så tittade vi på Twilight, ingen av dem hade sett den innan så nu var det dags ;) Blir kanske New Moon imorgon också. Min värdmamma kom med en rolig kommentar under filmen; "Elin, do not start dating a vampire." Haha! :)
Jag har även fått en amerikansk mobil nu också så det är kanon!
Imorgon ska vi kanske ut och åka lite, får se om det blir lunch någonstans eller bara ut och åka :)

Jag och söta Foxxy idag :) Ber om ursäkt för att jag var så trött då ;) Haha!
Skypade även med Linda och Carro idag också, alltid lika roligt!

Eftersom det gick så dåligt för kära Brynäs i slutspelet där hemma så ska jag gå på NHL hockey på fredag i Philadelphia! Flyers-Montreal, det kommer nog bli jättekul! :D
Nu ska jag se några Gossip avsnitt innan jag somnar, god natt ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men man kan väl inte tacos utan grönsaker heller :O Tur du är där och styr upp det hela :)

2010-03-30 @ 11:56:13
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken söt hund. Kul med hockey!

2010-03-30 @ 14:47:41
URL: http://indelaware.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0