13

13 dagar återstår tills jag åker. Kan nästan inte förstå det själv, det kommer väl gå in i huvudet när man står på Arlanda och gråter. :p
Att lämna alla kommer såklart vara svårast.

Idag fick jag sova ut vilket var skönt! Kl 11 vaknade jag och såg att jag fått ett sms från Lina, hon vaknade kl 10, haha! Gick upp, gjorde mig iordning så åkte jag och syster in till stan och Nian för att äta lite lunch, blev pasta och fläskfilé, tänkte på dig Linda ;D Haha, det var riktigt gott!

Efter det blev det en sväng på stan, växlade lite pengar till dollar.. höhö, de luktar så gott tycker jag!
Just det, skickade in så jag får mitt internationella körkort idag också! Nu är allt förhoppningsvis inskickat och klart, så nu är det bara att packa kvar vilket jag ska börja med imorgon.
Får se ungefär hur mycket det blir..


Haha, försökte få en bra bild på vovvarna, Simba går det ganska bra med, bara vifta lite med godis, men Nellie vill verkligen inte sitta still! Och till mitt försvar så blåste det ganska mycket idag och det var kallt, så det är därför jag ser ganska sur/trött ut. Maha! Lite kul att Nellie sitter exakt likadant på båda bilderna x)

Just det, min dag, efter stan så åkte jag hem till Lina, var ute med hunden sen kollade vi ett par avsnitt av Gossip Girl! Nu har det vart Djurgården-Brynäs på tv som vi sett, det blev 1-1 efter sudden, tråkigt! Var nära mål ett par gånger där men det blev inget.
Imorgon har jag ingenaning om vad jag ska göra, det visar sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0