Washington DC

Igår åkte jag och Sandra till huvudstaden för att turista lite, vi tog bussen från Wilmington på morgonen och ca 2,5 timmar senare var vi framme.  Allt gick bra tills vi gick fel och inte hittade några restauranger alls, jag var jättehungrig och höll på att dö innan Sandra gav mig en macka ;D Haha! Ett tag efter vår picknick mitt på trottoaren så gick vi vidare och hittade tillslut en mexikansk restaurang som vi åt på. Dock var det inte så bra ställe, men bättre än inget.
Efter att vi fått vänta på vår växel i hundra år så gick vi vidare och hittade alla andra byggnader som man ska se när man är där.
Vi gick alltså hela dagen och vi hade så ont i benen och fötterna! :p
I bilen på morgonen. ;)







Vita huset!

Det var otroligt varmt hela dagen och jag fotades med konstiga människor från Texas.. hm. Haha, nä men det var en jätterolig dag! Kul att se allt i huvudstaden ;)
På bussen hem så skrattade jag nog halva tiden.. Sandra skulle komma på vad två filmer hette och gubbarna som satt nära oss på bussen var creepy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0