Vanlig torsdag

Dagen har gått väldigt fort faktiskt, allt var som vanligt. Skjutsade killarna till deras camp och sen var jag ledig fram tills kl 15 då jag hämtade upp dem igen. Efter det har det också varit lugnt, vi har lekt, gungat och sjungit. Haha!
Nu sista timmarna har vi suttit ute på verandan och sjungit och dansat till massa låtar, det var superkul! :)

På lördag åker jag och Sandra till Washington DC för att turista lite, vet inte så mycket om det mer än vita huset faktiskt.. Så jag lär kolla upp vad mer det finns att göra där. Finns säkert massor!


Har på mig min nya fina bikini, passar perfekt på 4th of July ;) Haha! :D
Näe, nu ska jag sova. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0