Böter

Glömde totalt bort att skriva om p-boten vi fick i Dewey. Haha, det var faktiskt lite komiskt.
När vi kom tillbaka till bilen efter vi legat på stranden så satt det en fin liten parkeringsböter på rutan, man behövde tydligen nått slags tillstånd för att kunna parkera där. Den var på 50 dollar, så det var inte så farligt, speciellt inte eftersom vi delade på det jag och Carro, så det blev bara 25 dollar.
Nu har jag iallafall skrivit en liten check till polisen i Dewey beach och postat den, så jag hoppas det är allt jag behöver göra.

Idag skjutsade jag Carro till flygplatsen, innan vi åkte in till Philly så var vi tvunga att åka runt och se om vi kunde hitta ett "väsk-band", ni vet ett sånt man spänner runt resväskorna.. Haha! Carro's resväska var proppfull och gick nästan inte att stänga. Vi hittade på ett iallafall och sedan tog vi en sista sväng in på Wawa innan hon åkte hem. Tror att Carro gillar Wawa lika mycket som mig ;)

Just nu har Noah en kompis här som han leker med, och Matt sitter med sin dator som vanligt, får se vad som händer ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0