22 juni 2010

Just nu ligger i soffan och tittar på Fresh prince in Bel Air på tv, nyss ätit en knäckebrödsmacka med dillkaviar på. Ute på verandan är det 3 amish killar och en icke-amish. Haha! De håller på att fixa till allt här utanför och så ska de fixa ett ställe i taket som måste göras innan mäklaren kommer.
Ja, de vill sälja det här underbara huset för att köpa ett mindre så de kan köpa ett strandhus. Jag tror att de har hittat ett hus de gillar, men de var väl ganska mycket att göra på det, så vi får se.

Noah är med sin pappa på stranden den här veckan, så jag har bara Matt att hålla koll på. Ganska skönt faktiskt, det är så lugnt och skönt här hemma nu! :)

Igår hade vi två stycken markeringspennor liggandes här på vardagsrumsbordet, jag satt vid datorn i köket och när jag kom tillbaka var det bara en kvar... Sedan ser jag att det är stora neongula fläckar på heltäckningsmattan och pennan är söndertuggad.. Foxxy tycker om att tugga på saker.
Så det var bara att lägga sig på golvet och försöka få bort det med nån spray jag hittade och en trasa, det gick faktiskt ganska bra att få bort det med och nu är det bara lite missfärgning på mattan.

Förövrigt är allt som vanligt här borta, nu för tiden är det väldigt varmt ute, minst 30 grader på dagarna iallafall så det är nice! :)
Skypade med pappa och Anna igår och jag hoppas verkligen det går att fixa med semestern i september. :) Skulle vara awesome.

Washington DC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0