Midsummer weekend!

Att fira midsommar i USA var väl ungefär som jag hade förväntat mig.
I fredags på midsommarafton så var jag ledig då Matt åkte iväg till sin kusin i Baltimore och Noah var redan med sin pappa, så det var skönt att vara ledig en långhelg.
Så i fredags så åkte jag till Anna där vi låg vid poolen och slappade ett par timmar innan jag var tvungen att åka hem för att börja fixa och göra mig iordning till kvällen. Senare satte jag mig i bilen och åkte till Chadds Ford i Pennsylvania där Jonas bor, hans värdfamilj var borta på semester så vi kunde låna huset. :) Jag var först att komma dit, ca 20 minuter senare kom Sandra, så då började vi göra maten. Steka köttbullar, prinskorvar, koka potatis och lägga upp laxen gjorde vi. Andrea och Erika kom efter en stund och Johanna och Martina kom vid 21. Så då åt vi. :) Efter maten blev det glass och jordgubbar, himla gott!
Bara för att vi är i USA nu så kan man ju inte festa utan de klassiska amerikanska röda muggarna ;)





Sen spårade det lite.. men det var kul ;)





Det kom även 2 amerikanska killar på besök senare på kvällen. Det blev sent och vi gick och la oss runt 05.00, det var en otroligt rolig kväll med beerpong, vi sprang runt ute på gården med isbitar osv. Haha! Helt galet! Vaknade upp strax före 11 dagen efter och var lite halvtrött ;) Haha usch.
Men efter 30 minuter drog jag mig därifrån och åkte hemåt igen, var tvungen att stanna på Donken på vägen för jag var så hungrig!
Kom hem och var här i ett par timmar kanske innan jag åkte till Anna som hade midsommarfest då. Vi tog det mest lugnt på dagen, eller det var väl jag som var helst slut och låg halvdäckad i soffan. x)
Blev sugen på Subway för att käka (igen). På kvällen blev det ännu mera köttbullar och prinskorvar. Blev dock en tidig kväll för mig.

Idag är det bara slappdag och jag ska titta på tv nu och göra lite mat, blir nog pasta och korv. Swedish style! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0