Memorial weekend

Hello.

I förrgår var jag med Anna på Memorial day, vi var hemma hos någon av hennes pojkväns kompisar ganska nära oss. Vi grillade, drack och hade roligt. Kvällen slutade tidigt då någon fick lite för mycket att dricka.. ;) Haha!
Jag sov gott hemma i Anna's gästrum den kvällen iallafall. Dagen efter så var vi väldigt hungriga båda två så vi åkte till Wawa (vad annars?) för att köpa frukost, efter det gick vi ner mot poolen och låg där och slappade ett litet tag. Det var riktigt varmt och skönt! Perfekt med poolen där också. :)
Sedan gick vi tillbaka upp till henne, duschade och fixade så åkte vi till Acme och Rita's, för att sen åka hem till mig för att hämta Volvon och börja köra mot flygplatsen i Philly.



Carro skulle komma kl 16, så vi var där i god tid och började fundera på var de kom ut någonstans.. frågade en som jobbade där och hon sa att vi skulle titta på tavlan där alla arrivals står och se om det stod B eller C. Det stod F.
Vi var alltså på helt fel terminal, men det tog bara ett par minuter att gå bort till F så det var lugnt ;) Haha!
På terminalerna hade de massa Flyers ballonger som jag ville ta med hem hit igen, men jag vågade aldrig.. :p På tal om Flyers så går det inget vidare för dem nu, de är i Stanley cup final, men de har förlorat båda sina första matcher mot Chicago Blackhawks nu så jag hoppas det kommer gå bättre för dem.

Carro kom efter bara ca 10 minuter, så det var great. Vi fick dock vänta på hennes väska en stund, men den kom efter ett tag den med. Vi körde tillbaka till kära Wilmington för att grilla lite mat och bara ta det allmänt lugnt.
Vi tittade på hockeymatchen en liten stund innan vi gick och la oss.
-Upp och börja jobba imorse igen. Killarnas sista dag i skolan vilket innebär graduation för dem båda. Det var roligt att se hur allt gick till, de fick priser för deras bra betyg och de sjöng och grejade, så det var kul att se, även om det blev segt ibland :p






Efter allt var klart på skolan åkte vi hem hit för lite lunch, Noah's pappa, Matt's pappa plus M's faster och hennes son kom förbi. De åkte efter ett tag och jag och Carro åkte till Christiana Mall för lite shopping. Vi åt även middag på Red Robin's och kom hem nu för ett tag sedan. :)
Nu ska vi bara ta det lugnt och titta på tv, imorron blir det poolen på YMCA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0