Me <3 VS

Dagen var lugn, det enda jag och Matt gjorde var att åka och hämta hans kompis Sammy i Greenville. Han ska sova över här inatt. När Mark kom hem så åkte han och köpte mat från Burger King, efter det satte jag mig i bilen och åkte till Christiana Mall. Så klart var det rusningstrafik då alla ska hem från jobbet osv, så det tog längre tid än vanligt att åka dit. Så medans jag sitter i alla köer så åskar och blixtrar det på himlen, alldeles bredvid mig, så jag satt och tittade på blixtrarna. :p

Enda anledningen till att jag åkte till köpcentret idag var att jag visste att de hade rea på Victorias Secret, och även på många andra affärer, men de orkade jag inte gå in på ;)




Och vipps så var man några hundra kronor fattigare... Men det vare värt :D
Kanske borde stänga av datorn för att det åskar fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0