ITALIAN FESTIVAL!

Dagen har gått hyfsat bra. Mådde inte bra imorse, kände mig konstig i magen och ont i huvudet. Snaskiga detaljer ;) Haha! Men iallafall så var jag och N ute och lekte vid gungorna här på gården och jag kände verkligen att jag inte kunde vara ute och röra på mig. Vi gick in och jag däckade på soffan, medans jag halvsov så sa N hela tiden; "Don't close your eyes!!" Efter ca 30-40 minuters av halvsovande på soffan så ville han ha mat. Så jag drog mig upp för att  koka lite pasta till honom och då kände jag mig faktiskt bättre. :)
Efter maten så följde Matt med oss ut och lekte lite också!

När de andra kom hem så åt vi middag, sen åkte vi direkt till Wilmington där de har Italian festival hela veckan, det är som en liten mini Cityfest ;)


Jag och Noah i bilen påväg dit. :)

Buckle up. No excuses.
På vägen så var det en brand i ett hus så vi fick ta världens omväg innan vi kom fram till Union St.


Jag och Matt åkte karuseller ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

oh är du i itlia!! HÄRLIIIG



Hej! Har aldrig skrivit något sånt förut.. Men snälla kan inte du hjälpa mig med något som jag vill så gärna vinna. Det enda du ska göra är att skicka ett mejl till [email protected] och skriva min bloggadress http://candygloss.blogg.se , det skulle vart skit gulligt! Förlåt om jag stör annars... <3

2010-06-09 @ 03:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0