Glad midsommar!!

Hoppas alla har haft en skön midsommar med fint väder! :) Jag vaknade kl 10 idag och jag skulle träffa Anna kl 11, så det blev ett snabbt frukoststopp på Wawa på vägen.
Det kändes som att jag hade hur mycket som helst att skriva här innan, men nu kan jag inte komma på så mycket mer än att jag ska på midsommarfirande ikväll med andra svenskar och äta svensk mat! Det kommer bli väldigt roligt! Och imorgon ska jag på ännu ett midsommarfirande hemma hos Anna, då kommer Elise också och vi ska hänga vid poolen på dagen och bara slappa innan det drar igång på kvällen. :D
Här är iallafall ett par bilder från idag, jag har varit ledig hela dagen då Matt och Noah är hos N's pappa i Baltimore.





Min farfar fyllde år här om dagen också! Grattis i efterskott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0