Baltimore

Hejhejhallå!

Nu är det äntligen helg! Så skönt det ska bli. :) Den här dagen har varit bra och hyfsad lugn, var ute och lekte med N på dagen och sen runt 15.00 kom min värdmamma hem så åkte vi nästan direkt till Baltimore där killarna ska vara med N's pappa ihelgen. Så det blir en helt barnfri helg ;)
Det tar mindre än en timme att åka till Baltimore och efter vi släppt av killarna med N's pappa så parkerade vi vid Towson, som är ett sjuuukt stort shoppingcenter där vi spenderade hela kvällen. Haha!
Vi åt först på ett ställte där de hade Kinamat, och sen hittade vi en Ed Hardy affär, med massa coola grejer i! :D Too bad att det är ganska dyrt där.. en t-shirt för 80 dollar liksom? Nja. Men jag hittade 2 st som var på rea ;) Och sen ett par skor med! :) Så det blev jag riktigt glad över. Kom ut från affären med snyggaste påsen ever ;)




Friterad bläckfisk ;) Det är faktiskt godare än det ser ut! :)

Sedan var vi in i ett par affärer till och även till Nordstroms (Nordströms? Haha) som är ungefär som Macy's. De har massa kläder, skor osv. På nedervåningen där hittade jag en skinnjacka från Guess, som jag köpte med mig hem. Den kostade bara 400 kr! :) Och den hade kostat mer än det dubbla!




GRATTIS till alla som tog studenten i Gävle idag!!
Själv är det snart 2 år sedan jag tog studenten. TVÅ ÅR!! Helt sjukt, vart tog tiden vägen??
En bild på mig och Susa.. två år sen alltså. Blev aldelles för mycket alkohol, det blev även mack-kastning på rektorn och krossat glas på skolgården, vilket resulterade i att det blev stopp för dem som tog studenten efter oss med alkoholdrickandet ;)

Dags att gå och lägga mig snart. :) Får se vad som väntar imorron ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0