4 juni

Juni redan... Tiden går fort när man har roligt. :)

I förrgår var åkte jag och Carro till Iron Hill för att äta lite middag, det var jättetrevligt! Under middagen så skickade min värdmamma ett sms som det stod "I have i present for you!!" i, och jag skickade tillbaka "What color?" Så sa hon att jag skulle gissa.. Jag gissade på orange, och det var det.. Jag hade mina aningar. ;)
När vi kom hem så hade de gått och lagt sig så jag fick min present morgonen därpå, och det var en asnice Flyers hoodie som hon hade köpt till mig! Jag älskar den!! :D Så står det Pettersson på ryggen med nr 48 som Briere har.




I LOVE IT!! :D Himla skön!

Igår var jag och Carro till YMCA med killarna ett tag och lekte i poolen. Efter det åkte vi hem hit och lekte lite mer innan B och M kom hem från deras middag och jag och Carro åkte till Christiana igen så fort de kom hem. Blev en klänning för mig från Forever 21. Carro handlade lite mer ;)
Idag hade N en playdate med en av hans kompisar så jag och Carro skjutsade dit honom och sedan åkte vi för att göra en manikyr. Ca 2 timmar senare var vi färdiga och åkte till Subway för att käka, N kom hem för en timme sedan och ikväll ska vi göra en riktigt "svensk taco". Haha! Carro tog med sig tacokryddor hemifrån så det ska bli gott att äta riktigt köttfärs igen. :)
Så vi ska åka och handla om ett litet tag och sen kolla hockeyn ikväll och bara slappa :)
Imorron ska vi förmodligen åka till stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0