Yesterday and presents

Här kommer gårdagens bilder från när jag och Noah var i nature center. :)


Noah in action ;)

Här är den lilla ormen vi såg....


Och här kommer lite bilder på presenterna jag fick på min födelsedag. :)

Klänningen och det ovan fick jag av min värdmamma. Fick även Ed Hardy t-shirten. :D
Armbandet fick jag av Martina och Jonas, och presentkortet fick jag av Elise. :D

Sen har jag lite andra kläder jag köpt tidigare som jag har glömt att visa. ;)
De två bilderna nedanför är från Forever 21 och H&M.

Plaggen nedanför här är från Lauren Conrad. :)

Min ballong :D

Nu ska vi tydligen ut och gunga...
Borde städa på mitt rum också, igen. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0