White water rafting - pics

Kommer ni ihåg att jag var på white water rafting i West Virginia med flera andra aupairer i juni?
Helt efter som jag är så kommer bilderna nu, har bara glömt bort att jag hade dem. ;)

Det är jag med orange hjälm och rosa kepa under x)










Ska jag vara ärlig så var jag ganska skraj i början, men sen blev det mest kul bara! :D

Svar till Malin Johanna; Vad roligt att du läst från början. :) Vad kul att du äntligen kan åka! Intervjun hade jag med en tjej som också hade vart aupair tidigare och hon var otroligt trevlig. Vi började prata lite på svenska innan hon tog fram sina papper och hon började fråga saker på engelska och jag skulle ju då såklart svara på engelska :p Det var helt random frågor som var allt ifrån typ "Vad är dina intressen?" "Vad kommer du att leka med dina värdbarn när du kommer dit?" "Vad tycker du om för barnfilmer?" osv. alltså helt vanliga frågor. :) Men jag var ganska nervös då hon satt och gjorde kommentarer i sina papper hela tiden. Men allt gick bra tillslut! :) Let me know i vilken stad du hamnar i! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0