try sleeping with a broken heart

Ligger i sängen och lyssnar på musik. Har precis tittat färdigt på the bachelorette.. den söta killen åkte ut. :/

Dagen var som alla andra, Matt har camp den här veckan så jag och Noah skjutsade dit honom imorse och hämtade han igen kl 13.00. Där imellan så hann jag och N med att åka till nature center så han fick leka av sig lite i vattnet. Han fångade lite småfisk och så såg vi en water snake (vattenorm antar jag? xD Hahah!) som låg på en sten mitt i vattnet. Den var minst en meter lång! Scary...

Imorgon åker min värdmamma till Europa inom jobbet. Hon ska till Tyskland och Spanien och hon kommer hem igen den 22 juli. Det innebär att det blir en del jobb för mig, men jag hoppas att allt ska gå bra.
Måste säga att det känns konstigt att hon ska åka iväg och vara så nära Sverige och Gävle, jag är avundsjuk och vill också åka och hälsa på alla i några dagar. Så himla många som jag saknar.
N's pappa kommer och hämtar honom på fredag och så ska han vara med honom i Baltimore tills Bonnie kommer hem igen, så det blir lite mindre jobb medans hon är borta.

Killarna är så jäkla olika när det gäller mat och hur de ser ut. M är otroligt smal och äter nästan inget "normalt" det enda kött han får i sig är typ kyckling eller hamburgar-kött. Annars äter han bara inprincip mackor med peanutbutter och jelly. N kan äta hur mycket som helst, dock äter han inte heller "vanlig mat" utan har sina speciella saker han med och vill alltid ha snacks. Men N har ett maximum på hur mycket han får äta på en dag och M har ett minimum, så det är svårt att se till att båda ska få i sig det. Det låter säkert fjantigt, men det blir faktiskt svårt ibland.

Nu ska jag nog fortsätta titta på Pirates of the Caribbean filmen jag startade igår.
Lägger nog in bilderna från idag imorgon. :)

God morgon Sverige och god natt USA. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0