The Hills, season finale

-Alla som inte sett sista avsnittet av The Hills än och inte vill veta det, borde inte läsa det här.
Just a warning. ;)




Jag kan verkligen inte föstå att allt var fejk! Eller det verkar så iallafall, just nu vet jag inte om de fejkar att de fejkat allt eller om det verkligen är så. Jag skulle vela sätt min min i sista scenen där de tar bort Hollywood-bakgrunden bakom Brody då han har vinkat av Kristin för "hon ska åka till Europa." Haha, komiskt egentligen. Jag blev helt paff! :D
Nu vet man ju inte hur mycket som är sant och så vidare. Kristen hade sagt att hon skulle aldrig ha med sina vänner i en realityshow... Hm.?
Sen har jag hört någonstans att Heidi och Spencer ska skilja sig också, på tiden va? ;) Och att hon ångrar alla sina operationer hon gjorde för några månader sedan, vilket jag kan förstå. Men samtidigt går det inte att gå ogjort. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0