the big two-one


Som de säger här i USA.
Helt ärligt så känns det som att jag är 17 fortfarande, vet inte riktigt hur men det bara gör det.
Dock är klockan bara 19.00 här än, så det är inte riktigt min födelsedag än, även om det är det i Sverige.

Dagen gick fort, min värdmamma var ledig idag och köpte presenter till mig, antar jag eftersom jag inte fick hjälpa till att bära in något från bilen och inte fick vara i köket under ett tag. :p aaw.
Nu har vi precis ätit pizza från Dominos, de har jättegoda pizzor! Jag körde min värdmammas bil när vi åkte och hämtade dem och hon satt bredvid med ett vinglas i handen. Haha! Älskar min värdmamma, så himla klockren!

Så planerna för imorgon?
Jag ska skypa med min familj, vilket inkluderar farmor, farfar och Siv som också är där då. :) Senare på dagen ska jag träffa Elise och Anna, vi ska förmodligen till ett ställe som heter EAT där de har supergoda margaritas har jag hört ;) Senare imorgonkväll kommer Jonas och Martina och joinar oss så ska vi förmodligen gå ut till Main St. i Newark.
Fick förresten ett brev idag! Från min farmor, farfar och Siv. Tackar tackar!
Noah och jag, jag är liiiite brunare än honom ;) Haha


Happy birthday to me! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0