Poolday

Efter att ha sovit lite halvkonstigt inatt så vaknade jag runt 9.30. Det var så himla varmt i mitt rum inatt så det gick knappt att sova. Smsade Giulia och bestämde att vi skulle träffas utanför Friendleys vid 12 ungefär, så jag hann få i mig en halv bagel innan vi åt lunch. Blev dock bara en sallad för mig. :)
När vi var färdiga så åkte vi till YMCA och deras utomhus pool! Så vi solade, badade och pratade bland annat om våra killproblem.. Haha! It's not always esay ;) Blev även en heldel prat om New Moon och Eclipse, vi var nära på att åka och se den idag igen om den hade gått lite tidigare.
Så efter några timmar vid poolen så hamnade vi framför Youtube och tittade på roliga klipp. Blev mest om Justin Bieber och Eclipse där med. Haha! :)

Strax efter att Giulia åkt hem till Greenville igen så kom Mark hem med mat från Burger King, och nu har jag precis tittat färdigt på Shrek the third. :)
Pratar med Lindson på Skype nu och ska snart lägga mig och läsa Breaking Dawn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0