Lovekiller

Första dagen med Bonnie i Tyskland gick bra.
Matt var ganska svår att få upp ur sängen imorse då han klagade på magsmärtor som han har väldigt ofta på grund av sin laktosintolerans.. Men ibland vet jag inte om han bara fejkar för att han inte vill gå upp eller om han verkligen har ont. It's hard to tell. Men jag fick upp honom iallafall och skjutsade iväg honom till Sanford där han har camp den här veckan. Jag och Noah åkte tillbaka hem för att göra lite av hans läxa som han har över sommarlovet så han inte ska glömma bort allt han har lärt sig.
Medans han gjorde det så städade jag upp lite i köket, tvättade även killarnas kläder. Sedan åkte vi och tankade bilen, och åkte till Petco för att köpa mat till djuren vi har här hemma ;)
Efter det åkte vi till Burger King för en snabb lunch. När vi var där började det ööööööööööööösregna! Det gick knappt att se något när man körde bil. Och köra var jag ju tvungen att göra för att hämta Matt på skolan.
Ösregnade på vägen hem också, men vi klarade oss! :)

Sedan har dagen vart ganska lugn, jag och Noah har lekt både ute och inne. Hans pappa kom precis tillbaka med honom från att ha varit ute och ätit middag med honom som de gör varje onsdag.



This blood is on your hands
Now no one can save my heart
And the scar you left can't be repaired
The knife is in your hands
Is that a smile on your face?
It's so clear to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0