Lewes beach

Till att börja med så är jag sjuk. Inte roligt alls.

Åkte ner till Lewes beach igår med Jonas och Johanna, vi hade det jättebra där nere, dock var det väldigt varmt så det gick inte att ligga och sola så länge innan man var tvungen att gå ner i vattnet som var iskallt! Det blev ju bättre efter att man varit i ett tag, men ändå, det var inte skitskönt dierkt.
Vi kom till stranden mellan 10-10.30 ungefär och stannade till typ 16, vilket är ganska länge iallafall för mig ;)

Kände redan på stranden att allt inte var som det skulle riktigt. Hade inga krafter att göra något alls kändes det som. Efter stranden så åkte vi en runda till Dewey och sedan till ett outlet för att titta i lite affärer. När jag var inne i affärerna så frös jag jättemycket och började fundera på om jag hade någon slags solfrossa.. Och jag mådde inte alls bra heller, så jag gick för att leta efter någonstans att köpa vatten.
Sen åkte vi till Applebee's för att äta, eller Jonas och Johanna åt eftersom jag inte var pigg..

Kom sen hem mellan 19-20 tiden någongång och jag kände mig bara sämre. Frös så otroligt mycket att jag var tvungen att ta ett varmt bad på engång, sa inte ens hej till de som var hemma innan :p Typiskt bara att vi har ett litet badkar i killarnas badrum. Haha! Sedan tog jag ett par alvedon och gick ner för att hämta mer vatten och prata med de andra. Tänkte gå och lägga mig efter det, men de fick jag inte för min värdmamma för att hon tyckte jag såg så dålig ut att hon ville ha koll på mig ett tag, så det blev att ligga på soffan för att dricka vatten, somnade en kort stund efter det. Vaknade runt 22 igen och gick och la mig i min säng.

Så idag har det inte blivit mycket gjort. Jag fick sova ut iallafall vilket var riktigt skönt. :) Jag, Noah och Matt bakade chocolate chip cookies och vi var ute och lekte lite. Jag tog alvedon innan så det blev lite bättre.

Ska nog ta ett par till nu innan vi ska se Bachelorette kl 20.00 :)


Kommentarer
Postat av: Malin Johanna

Hej. Jag har följt dig på din blogg ända sedan du åkte iväg till usa som au pair! Fick den av Kristina Engstrand från gävle.

Jag har varit inne på att åka hela våren, men bröt benet mitt i allt ihop, så jag väntade ett tag.

Men jag ska iaf iväg på intervu nästa vecka o är super nervös!! Tänkte om du vela berätta lite för mig vad dom ställde för frågor ungefär osv:) Lägg gärna till mig på facebook (Malin Johanna Ydrevall)



Ha det bra!

2010-07-27 @ 14:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0