Happy birthday to me!

Då var födelsedagen över för elajn, och det var grym!
På lördagmorron vaknade jag vid 9, gick ner för att se om någon var vaken, och det var bara Noah som var nere i vardagsrummet och skrek "Happy birthday Elin!" direkt när jag öppnade dörren till mitt rum. Han ville göra frukost till mig. Så han toaste våfflor och så fick jag jordgubbar och vatten till det. ;) Perfekt.
När klockan närmade sig 10 så gick jag in på rummet för att skypa med min familj som också sjöng för mig. :) Haha, de hade ätit tårta och grejer även fast jag inte var där.
Efter det gick jag ner igen och fick presenter av min värdfamilj. Fick en superfin klänning av min värdmamma och så fick jag en lite tiara som det stod 21 på ;) Fick även en Ed Hardy t-shirt också! yeey!
Så himla gulligt! Sen hade hon köpt en jättefin tårta som det stod "Happy birthday Elin" på, och så var det blommor på den.

Elise ringde mig vid 11 och frågade om jag ville hänga på och shoppa lite i Christiana, so why not?? ;) Kom dit vid 12 och så blev det lite shopping och så åt vi en cheeseburgare från Donken, var bara tvungen att ha något i magen. Sen åkte vi tillbaka hit och fixade lite snabbt innan Anna kom och hämtade oss och åkte till Borders Café där de har typ mexikansk mat och massa margaritas. Dock blev det bara en margarita för mig och massa vatten för den jag fick var alldeles för stark och smakade nästan bara sprit ;) Jag åt en sallad och blev proppmätt!

Anna och Richard släppte av mig och Elise här hemma och så drack vi lite till, vi gjorde ett stopp på en liquor store också. Han som jobbade där tog inte mitt körkort, som tur var så hade jag mitt pass med mig också. ;)
Efter en stund kom Jonas, Martina och Kehinde också. Av Elise fick jag ett presentkort på 20 dollar och av Jonas och Martina fick jag ett jättefint armband från Guess och en vinflaska. Maha =)
Vid 23.00 satte vi oss i bilen och åkte i BMW'n in till Main St. och the Deer Park. Dock var det inte mycket folk där, men vi blev kvar där en timme innan vi åkte till West Chester i PA för att festa på Barnaby's där det var betydligt mycket mer folk! :D
Hade otroligt roligt! Tror vi kom hem runt 3 någongång.











Imorse vaknade jag och Elise vid 12, vi var båda hungriga så vi åkte till Red Robin och skoaffären DMW.
Sedan åkte vi hem hit och chillade lite innan jag skjutsade Elise till bussen. :)

Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Grattis i efterskott Elin !



Kul att du trivs och har det bra.



Kram

Monica Lindas mamma.

2010-07-12 @ 08:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0