Fridaynight

Igår kväll så åkte jag till Concord Mall för att möta upp Jonas, Johanna, Giulia och Isabell. Johanna var vi tvugna att åka och hämta för att hon hade låst sina nycklar inne i huset. :p Med alla i Volvon så åkte vi tillbaka mot Concord Mall och i bilen bestämde vi att vi skulle äta på TGI Fridays. Vi satt där ett par timmar och hade trevligt, fick för oss att gå på bio också. Klockan 22 åkte vi ifrån Fridays och släppte av Giulia och Isabell vid bilarna så åkte jag, Johanna och Jonas till bion. Från början skulle vi se en film som jag inte kommer ihåg namnet på just nu, men det var en komedi iallafall, men den hann bli utsåld innan vi kom fram till luckan.. Så då fick vi snabbt bestämma oss för en ny film, och det fanns inte så många andra att se än Eclipse och Inception.. Jag blev utröstad på Eclipse så det blev Inception ;) Haha!
Det var väldigt högt ljud där inne och väldigt mycket pangpang. :p Filmen var ganska lång också...01.30 var den slut och jag tog Volvon tillbaka hem. :) Blev sängen direkt.





Vaknade upp klockan 12 idag. Men det var riktigt skönt med sovmorgon!
Jonas ringde och frågade om jag ville följa med till Christiana Mall. Såklart jag ville! ;D Han och Johanna kom och hämtade mig vid 13.30 och så kom jag hem med lite nya grejer igen. :p Allt från H&M den här gången. Nödvändiga saker ;)
Ikväll är jag inte säker på vad jag ska göra än... antingen blir jag bara hemma här eller så ska jag ut och träffa andra.. Får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0