Dreams & springnota

Inatt hade jag nog den konstigaste drömmen på länge!

Jag drömde att jag var hemma på Krikonvägen på Sätra igen, där vi bodde innan vi flyttade ut i skogen. Och jag gick in i huset, jag vet inte om de var till salu eller något. Inte riktigt säker på varför jag var där faktiskt, men jag grät.
Inte riktigt säker på varför jag gjorde det heller, men jag grät jättemycket bara för att vara inne i huset och jag minns att jag gick runt och tittade överallt, i alla rum för att se vad de som flyttade in där efter oss hade ändrat.

Det är typ det jag minns från drömmen. Har ingenaning om varför jag drömmer om det nu? Visst, jag saknar det väldigt mycket, men ändå, det är inte dierkt något jag går runt och tänker på varje dag här borta i USA.. :p Knepigt.

Anyways... idag har jag varit i poolen och slappat bara, Bonnie kom hem från Spanien för en stund sen. Hon var väldigt glad över att vara hemma igen. :)
Nu håller jag på att packar inför imorgon då jag åker till Washington DC tidigt imorgonbitti. Jonas är så snäll och kommer och hämtar mig för att ta mig till busstationen i Wilmington. :D

Glömde helt bort att berätta om min springnota jag gjorde igår! Haha! Jag och Giulia var på Christiana Mall precis innan vi åkte till Starbucks för att träffa de andra aupairerna, vi fick för oss att köpa en varsin smoothie så vi beställde en var. Giulia stod före mig, fast vi gjorde våra beställningar samtidigt, killen som stod i kassan tog bara  betalt för en smoothie, vilket var Giulias eftersom hon stod först. Så när hon hade betalat för sin så gick han därifrån för att hjälpa andra. Så när den andra killen kommer med våra smootihes så antar väl han att båda har betalat. Så jag bara tog den och gick! Haha! xD Lite roligt. :)

Nu äre iallafall dags att dusha och sova eftersom jag ska upp tidigt imorron! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0