4th of July och massa mer..

I fredags åkte jag och Bonnie ner till Baltimore där Matt hade varit på camp hela veckan och hade typ redovisning där som vi tittade på. Efter det åkte Matt med hans pappa hem och Noah åkte hem med sin pappa, så jag och Bonnie hade inget annat val än att åka till Towson Center för att shoppa i några timmar. ;) Jag älskar det stället!
Så när vi var klara där så satte vi oss i bilen igen och åkte ut till mitt i ingenstans (ca 45 min från Baltimore) där hennes syster Margie bor med hennes son Alex. På vägen visade hon mig ett av husen där hon hade vuxit upp i och vi stannade på Panera Bread för att köpa middag.
Väl hemma hos Margie så åt vi vår mat och hade allmänt trevligt bara, mitt ute på den amerikanska landsbygden. Haha!


Min värdmamma Bonnie och Alex.

Vi gick och la oss någongång mellan 01 och 02 så vi var alla lite trötta dagen efter. Innan vi åkte tillbaka så tog vi en promenad en ganska bra bit från huset och tittade på hästarna från vägen. :p

Bonnie found a new friend.. ;)

Klockan 13.00 drog vi oss tillbaka och gjorde ett stopp på Subway för lunch. Vi hämtade upp Phil (Matt's kusin) i Laurel utanför Baltimore och sedan åkte vi till Target snabbt för att hämta upp Noah och sedan ett till stopp på Towson's parkering för att hämta upp Matt. Efter det åkte vi tillbaka till Delaware igen. :)

Dagen efter var det 4th of July och vi hade Mark's syskonbarn och hans mamma över för middag och så spelade vi lite spel också.


Matt spelade lite gutarr. :)

På kvällen blev det fyverkerier och tomtebloss här på gården. Min värdmamma hade köpt det ändå, även fast det är olagligt att smälla av såna om det inte är under tillsyn av polis eller brandkår i Delaware. Haha!
Phil och Matt




Nu blir det mycket bilder, men det gör nog inte er något va? ;) Haha! Det blev endel bilder från de här dagarna.
I måndags så var vi till poolen och tog det lugnt ett åar timmar.

Och igår var vi till stranden, det blev Lewes beach, där vi såg delfiner! :D


Jag fick halva stranden uppspolad i mitt hår och på handduken.. hehe :p

DELFIN!! :D

Det var faktiskt riktigt varmt ute både igår och idag, mellan 35-40 grader så det var nice med lite svalkande vatten. :)
Idag tog vi det lugnt på morgonen och så åkte vi tillbaka till Baltimore och Towson. Åt på TGI Fridays och shoppade lite på Ed Hardy innan vi skjutsade hem Phil igen och sedan tillbaka hit igen.
På lördag fyller jag 21! Kommer bli riktigt roligt att fylla "18" igen. Ser fram emot det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0