29 juli 2010

Idag har jag varit på dåligt humör, jag har haft hemlängtan. Det kommer lite då och då faktiskt, jag skulle lätt ha kunnat sätta mig på en flyg hem idag bara för att komma just hem för ett tag.
Får nog fortsätta att räkna med några såna dagar. Jag klarar mig.

Mitt yngsta värdbarn har dock inte varit så glad idag. Han var på dåligt humör hela dagen och ville inte göra något av de förslag som jag kom med, så vi har typ bara hängt här hemma idag. Bråkiga barn tycker inte jag om! :p
När den äldsta har vaknat upp runt sen lunchtid så åkte vi till Music & Arts-affären där han provade lite gitarrer, han ska eventuellt få en ny då det saknas något från en av hans andra. 4 gitarrer räcker ju inte. Haha!

Jag har varit ganska negativ idag.. så nu när vi har ätit middag som blev medköpt kycklingsallad från Tony's så sitter jag har på mitt rum, instängd och har lugn och ro.
Har försökt att ringa Lindson en stund nu, men hon vill inte svara... jag som har viktiga saker att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0