Tränat

Fick en riktigt skön sovmorgon till 11 idag. Sedan åkte jag och Anna in till stan och Gevalia för att träna lite på deras gym. Det är så skönt att kunna åka dit iprincip när man vill eftersom man oftast är ensam. Jag hatar att gå till typ Friskis eller nått annat ställe där det är massa folk. Jag kan ju inte så mycket, då blir det bara pinsamt. :)
Min kära ipod dog när jag lyssnade på en låt och går nu inte att slå på igen, så jag får lämna in den..
Kom hem för ett tag sedan, vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen men det visar sig.
 
Haha, den andra bilden är mitt fina blåmärke från jobbet.. :p aoch!
 
När jag vaknade imorse så var det sol och klarblå himmel, men när jag pratade med pappa i telefonen så han sa att det var världens snöoväder i stan! Såg knappt var man körde när vi åkte in.. Konstigt hur det kan vara så olika. :) Lika när vi skulle hem, det hade slutat snöa, men det var väldigt grått ute. När man närmade sig Valbo så kunde man se att solen var på väg ned och det var blå himmel.
Nu ska jag åka till Media Markt för att lämna in ipoden.. :( Hoppas det går fort att få den tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0