segis

God morgon.

Jag har inte haft en sån jättegod morgon eftesom jag inte fick sova så länge som jag ville. :) Var tvungen att skjutsa syster in till skolan kl 8 och efter det ta hästarna eftersom mamma är i Örebro i jobbet och pappa åkte till Stockholm imorse. Men mamma kommer hem idag iallafall.

Idag ska det bli snöstorm här hemma, eller ja, i stort sett hela Sverige tror jag? Usch, har verkligen tröttnat på snön nu. Får gärna bli vår :)
Senare idag ska jag hämta upp Carro i Valbo sen ska vi åka in till stan för att käka och titta runt lite. :) Antar att de blir food på Nian, alltid bra med valmöjligheter..
Euum, ja, tror inte jag har mycket mer än så att berätta faktiskt.


Hihi, bild från Oslo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0