på G

Idag skulle jag egentligen gått ut på krogen, men det var så några som ville med ut så de sket sig. Får bli imorron istället, då verkar de som halva Gävle ska ut :)
Jobbat idag, 13-20, dagen gick ganska segt och jag har fått jätteont i ryggen. Inget speciellt som hände där idag heller.
Igår vann Brynäs hemma mot Timrå med 4-1, var själv inte där på grund av att jag jobbade. Men jättebra att de vann iallafall. :) Får se vad som händer när Markström (förmodligen) åker till NHL, om Brynäs tar tillbaka Lindbäck eller Jocke..eller någon annan? Det visar sig.

Åh, det är så tråkigt här hemma, samma gamla hela tiden, inget nytt roligt som händer. Börjar bli något sugen på USA nu.. som förresten verkar röra sig framåt nu, hoppas verkligen det iallafall!
Humhumhum... Ja! Igår satt jag och hade jättetråkigt, så tittade jag på lite gamla Köpingklipp på youtube, Tobbe är så himla rolig!! :D Haha!

"-Fatta du inte svenska?? Är du från Norrköping eller?!" Hahaha :D
"-Fan får de inge kaffe eller nå??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0