it never snows in LA.

Kom precis hem från en lunch med Jonte på stan. :) Var ett tag sen nu faktiskt så det var roligt!
Idag fick jag även hem min nya mössa som jag beställde hem i förrgår. I like it ;) Very nice.
Daniel har en likadan också :D
Idag är det ju min lediga dag, så ikväll ska jag äntligen få gå på hockey! Känns som det var ett tag sedan, Brynäs möter iallafall Södertälje idag så jag hoppas på vinst såklart! Imorgon är det dags för jobb igen, dock bara 13-20, sen är jag ledig HELA HELGEN!! wohoo! Lina kommer hem från Västerås imorron så vi ska hitta på nått ihelgen, party förhoppningsvis ;) Mmmm.. blir bra.
 
IT NEVER SNOWS IN LA. ;)
Nu blir det bara ta det lugnt innan hockeyn. Kanske åker till Maxi en sväng innan också..


Kommentarer
Postat av: daniel

tummen upp till den mössan!!!! :)

2010-01-14 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0