is it really THAT good?


Det här känns för bra för att vara sant, faktiskt. Kan nästan inte tro det själv..
Därför tänker jag inte berätta något om någonting, än. ;)

Är väldigt glad just nu iallafall. Hoppas allt går som de ska! Håll tummarna :D

Framtiden får visa vägen för lilla elin.

Ska sova snart, jobbar 17-21 imorgon men får ingen sovmorgon för det. Måste upp och fixa hästarna imorgonbitti.
"yeeeey" höhö :)
Ledig onsdag, torsdag, lördag och söndag! :) Eventuellt bio på fredag och party på lördag, blir en bra helg.

?

Haha just det, fick världen sjukaste mail igårkväll, så här stog det:

Hej Elin!
Vi har sett bilder på dig på Facebook och tycker att du är en väldigt söt tjej. Du skulle pryda Slitz's omslag väldigt bra, är du intresserad av att vara med? Inga naken bilder endast underkläders bilder. 2000 svenska kronor för varje bild!

Vänliga hälsningar
Wendela öst
Slitz redaktion

-Efter en stund addade den här personen mig på msn också. Skitseriöst. Någon som sitter hemma och inte har nått liv. ;) Fick mig ett gott skratt iallafall :D
Nej nu ska jag sova! Nattinatti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0