I'M ENGLISH!!

Igår var vi ju på Helt Enkelt, Linda hade bokat bord för 10 personer och det var riktigt trevligt! Jag åt kyckling med fetaost, supergott! Linda smaskade i sig halva såsen ;)
Strax före 22 började vi dra oss därifrån, jag var festsugen och skulle hem till Lina där hennes syster Linnea också var. Natta som var med på middagen hängde på mig dit, efter en stund drog vi ner till Heartbreak och tänkte bara ta stämpel och dra till Interpool där Niclas och flera andra var. Men det blev så att vi stannade kvar på HB och hängde där istället, vilket var otroligt roligt!
Det satt en ensam gubbe i baren uppe och vi satt i sofforna vid fönstren, så Natta slog vad med Lina om 100 kr att hon  skulle gå fram till gubben och shejka i 10 sekunder.. Så gör hon det! Hahahaha! Roligaste på länge! Vi skulle ha filmat.. ;)
Det som var så roligt var att mitt i när Lina står och dansar så säger gubben: "I'm english!" Och Lina fortsätter :) Haha! Blev en ganska lugn kväll för mig eftersom jag jobbat hela dagen idag och körde bil kl 09 imorse.
Efter jobbet åkte jag hem till Linda för att säga lycka till och osv. Hon åker inatt!! :D Kommer nog bli frultansvärt roligt och ett riktigt äventyr! Blev kvar där nån timme, Carro och Dall kom också. Blev en hel del Thailand-snack, eftersom han kom hem därifrån idag! :) Jag vill också åka dit!
yeyeye.. hur som helst så tror jag Linda kommer få det riktigt roligt därborta!

Inatt är det hockeymatch också, Sverige-USA i JVM. Det är kl 03 inatt, jag ska försöka se det, blir nog en rolig match! Skönt med sovmorgon imorron så man får sova uuut :) Blev inte så mycket sömn inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0