Helgen

LEDIG HELG FÖR MIG! Har varit underbart skönt :)
Igår sov jag till 12 har jag för mig, sedan vid 15 åkte hela familjen ner på stan och åt mat på Bishops. Jag åt revbensspjäll som var väldigt gott! Synd att man inte fick bbqsås med bara.. Efter det var det bara hem och duscha och greja innan jag åkte in till stan igen. Åkte hem till Lina där vi tog det lugnt ett tag, vi gick till Heartbreak för att hämta hennes pass som hon tappade där för två helger sedan. Sen blev det förfest och massa rolig musik :)
 
 
Runt 23 började vi dra oss ner mot stan, träffade Linda Fe och hennes Robban, trevligt! :D Sedan hängde jag och Lina på de till Rockbaren (aldrig hört talas om) och träffade några andra av deras kompisar innan vi drog till Heartbreak vid 24. :) Var ganska mycket folk där faktiskt så det var roligt!
När de stängde kl 02 så gick vi och köpte kebab, vilket var väldigt gott! På vägen hem träffade vi två killar från Sthlm, hängde med de på efterfest och kom hem runt 05 igen. Idag vaknade jag vid 10, så det blev inte så mycket sömn alls, men får ta igen det inatt eftersom jag är ledig imorron med! Nu har jag precis sett på I en annan del av Köping och nu börjar en till Falk-film, så det blir väl att titta på den. Ska försöka få ner filmen 2012 också så kan jag kika på den imorron. :)
Det var min helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0