FREEZING!!

Usch, sitter och fryser på mitt rum. Tittar på Spårlöst och väntar på Paradise hotel :)
Imorse när jag vaknade så mådde jag inte bra alls, hade inte sovit något alls på natten heller. Funderade på att ringa jobbet och sjukskriva mig då jag hade fruktansvärt ont i halsen och huvudet, men jag bestämde mig för att åka dit ändå och prova iallafall. Första timmen funderade jag vad jag hade gjort som tänkte att jag kunde klara av dagen på jobbet, men senare blev det lite bättre. Har börjat hostat nu också..
Nu längtar jag bara till värme, sol och bad! Skulle vara heelt underbart! Hihi, Turkiet var ju roligt ;)




Jag saknar alla goda drinkar!! åwh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0