"DERBY"

Igår vaknade jag av att min telefon ringde. Det var från Maxi som undrade om jag kunde jobba kväll, 17-21. Klart jag kunde det, bara det att jag skulle festa på kvällen också.

Tidigare på dagen så var jag med Carro och gymmade i Valbo. Det var roligt, så idag har jag träningsverk :) Sedan var det bara hem och duscha, fixa och iväg till jobbet. När jag slutade kl 21 skyndade jag mig upp i omklädningsrummet, bytte om till partykläder och drog mig iväg till söder. Jonte försökte förklara vägen hem till Thomas vilket inte gick jättebra. Haha! Men jag kom rätt tillslut iallafall. Blev förfest där och vid 24 gick vi ner till Heartbreak, de var jättelite folk där så de var lite segt, men det var roligt ändå. :) Träffade på Carro och Hanna där också :D
 
Pappa väckte mig 11.30 imorse, var tvungen att hämta bilen i stan då jag bara hade parkering till 13. Så vid 12.30 åkte vi till stan, hälsade på farmor och farfar en stund innan också. Efter det åkte jag och hämtade upp Jonte på stan, så åkte vi till Max, var väldigt gott! :) Och idag kl 16 var det hockey, Brynäs-Djurgården hemma i Läkerol vilket betyder massa dryga djurgårdare där ;o De är inte okej. Var väldigt mycket vakter och poliser där, men det gick ganska bra matchen igenom, inget jätteallvarligt vad jag såg iallafall. Brynäs vann med 4-1, det känns alltid extra skönt att vinna över Djurgården! Vi fick se en repris från JVM för 2 år sedan också ;)

Nu har jag fått mer tider på jobbet också, så det känns goodie. :D Imorgon blir det en lugn söndag.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0