caught in a bad romance...

Heey!
Igår räknades Brynäs-Södertälje matchen som en högriskmatch av någon anledning? Så man blev "visiterad" när man gick in. Haha, killen som skulle visitera mig verkade lite nervös och fick fram: "Jaa, då ska jag visitera dig" Sure tänkte jag, allt för säkerheten. ;) Haha nej men, han tog bara lite i jackan och det var över på 2 sekunder.
-"Välkommen!" Haha!
Matchen var väldigt seg faktiskt, tråkig. Speciellt första perioden, det hände inte mycket alls. Det har börjat en ny spelare också, så han var med och blev utvisad inom de första fem minuterna av matchen. Hum.
En del av de som varit skadade var tillbaka också. :) Matchen slutade hur som helst 4-2 till Brynäs.
Åkte hem och somnade, vaknade kl 10 idag och åkte iväg för att jobba kl 13-20. Gick bra, blev lite kaos pga av att alla som betalade med kort var tvungen att visa legitimation för att vi inte hade kontakt med bankerna osv..

Jag kom hem för en stund sedan då jag var och hämtade Anna vid tåget. Hon var och såg Let's Dance genrepet. Idag kommer Lina hem från Västerås! Så henne ska jag träffa imorron, blir utgång på Heartbreak :D yeey!
Linda Fe kommer också, som har skaffat pojkvän. Så han plus hans kompisar ska också med :) Eller, vet inte riktigt hur det blir än, men det blir nog bra tillslut.
Jag ringde till Lindson för nån timme sedan också. Förväntade mig att jag förmodligen skulle ringa fel nummer och hade förberett mig på att säga "Oh, sorry wrong number!" Haha, men istället hörde jag ett "Hallåå?" :D Maha, var trevligt att prata med henne och hon verkar trivas riktigt bra! =)

i miss yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0